Blog Archive

Runaway by Del Shanon

assalamualaikum sume~

hye! sekarang aku nak tunjuk kat korang video tarian aku pagi tadi. well actually IPG aku baru sambut hari guru hari ni- 28.6 sebab bulan mei arituh kan bz dengan exam. so, baru hari ni ade peluang nak sambut. so macam bese lah, klu aku x nari memang x sah. kihkih. mesti nak menari menghiburkan audience. super like!



nah! ce teke ce teke aku yang mane?
cari budak paling kecik, haa aku la tuh heee.



awww <3 i love this moment lah seriously :D



"The Melodic" band IPG yang meletops.


hikss :P




lepas gak gian haku nak menari. kahkah! sampai gian tu yang x tahan. hope lepas ni mase hari koko boleh menari lagi. oh & btw, ni first time aku nari tarian 60s tau. klu x sebelum ni asyik tradisional jaa. so excited tuh lebih sikit, heeee.


p/s: pictures & video credits to Ridzuan Jaafar. thax bro!